Tilaus- ja sopimusehdot

Verkkokaupan tuotteiden myynnistä vastaa Nordic Vitality Oy (Y-tunnus 2454031-9 ). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Toimitamme tuotteita ainoastaan täysi-ikäisille. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet voidaan tilata internetin välityksellä osoitteesta berryfect.fi. Kaikki tilaukset vahvistetaan automaattisesti sähköpostilla. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää oikean sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilauksen seuraaminen

Tilausvahvistuksen jälkeen asiakas saa sähköpostitse myös ajan tasalla olevat maksu- ja toimitusvahvistukset, joten tilauksen seuraaminen on helppoa.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa useilla yleisimmillä maksutavoilla: Verkkopankit: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Tapiola, Aktia/Pop/SP, Handelsbanken, Ålandsbanken, S-Pankki. Lisäksi käytössä Luottokunta (Visa, Visa Electron ja Mastercard).

Maksaminen tapahtuu Klarna Ab:n Checkout tai Paypal-maksutavoilla.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Ab (SE556737-0431) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Klarna Ab näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Klarna Ab:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Klarna AB

Sveavägen 46, SE-111 34 Stockholm

Reg no: SE556737-0431

www.klarna.fi

Asiakaspalvelu: 09-425 99 771

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Klarna Ab (SE556737-0431) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Toimitustavat ja toimituskulut

Toimitus Suomeen ja EU alueelle tapahtuu normaalisti Postin pakettina (hinta 3,90 €).  EU:n ulkopuolelle hinta on normaalisti 8,90.

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus lähetyksen vastaanottohetkestä alkaen. Kuluttajan on aina ja erikseen ilmoitettava tilauksen peruutuksesta myyjälle. Tilauksen peruutuksen voi ilmoittaa sahköpostilla osoitteeseen berryfect@nordicvitality.fi. Mikäli kyseessä on tuotteen vaihto tai tuotteessa on selvä valmistusvirhe, ei käsittelykuluja palautuksen osalta tule. Muissa tapauksissa veloitamme 10€ suuruisen käsittelykulun liittyen ennalta maksettuun asiakaspalautusrahtiin Postin kanssa. Kauppasumma vähennettynä mahdollisella käsittelykululla palautetaan asiakkaalle heti kun tuote on palautunut meille.

Tuotteen tulee olla täysin alkuperäisessä kunnossa, käyttämätön ja myyntikelpoinen, jotta tuotteen täysi hinta voidaan hyvittää. Jos tuote on myyntikelvoton, kuluttaja vastaa tuotteesta koko sen arvolla.

Mikäli peruutat kaupan etkä ilmoita asiasta meille ohjeistetulla tavalla tai millään muullakaan tavalla ennen tuotteiden palautusta, niin tehty kauppa on sitova ja siitä suorittamasi maksu jää voimaan.

Yksityisasiakkaat voivat palauttaa tuotteet postitse asiakaspalautuksena. Ohjeet tuotepalautusta varten: Pakkaa tuote alkuperäiseen kirjeeseen / pakettiin, kirjoita paketin päälle teksti ”Asiakaspalautus”, yrityksen nimi, postin logistiikkatunnuksemme sekä osoitteemme (tiedot löytyvät alta). Ulkomailta tehtyjen palautusten postikulut asiakas maksaa aina itse.

Yritysasiakkaat ovat velvollisia palauttamaan ja vaihtamaan verkkokaupasta tilatut tuotteet omalla kustannuksellaan toimitettuna Nordic Vitality Oy:n toimipaikkaan asti (ei noudettavaksi Matkahuollosta tai Postista). Nordic Vitality Oy:n kustannuksella palautetut kuljetukset veloitetaan tilaajalta.

POISTOTUOTTEILLA ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Palautusosoite:
Asiakaspalautus / Nordic Vitality Oy
Logistiikkatunnus: 644072
Portinkatu 4, 53830 Lappeenranta

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Nordic Vitality Oy pidättää tuotteen omistusoikeuden kunnes tuote on kokonaan maksettu.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi sähköpostilla berryfect@nordicvitality.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Normaalista kulumisesta tai tuotteen virheellisestä käytöstä johtuvat ongelmat eivät oikeuta reklamoimiseen. Epäselvissä tapauksissa reklamoidut tuotteet toimitetaan valmistajalle, joten käsittely kestää yleensä useamman viikon. Mikäli kyseessä on selkeä valmistusvirhe, toimitamme korvaavan tuotteen välittömästi.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme sekä sivujen muita tietoja. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Nordic Vitality Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti eikä luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille.



PayPal Logo